jueves, 28 de septiembre de 2017

Agora x l´aragonés


Muitas presonas, dende a suya asoziazión u o suyo negozio quereban foter un firme empentón a la sozializazión de l'Aragonés: un empentón que caleba fer-lo  en un solo sentíu,. que caleba fer-lo de vez, e que caleba fer-lo ya, dende AgoRA! 
 
agoramenu4
As asoziazions fan una faina importán en a pervivenzia de l'aragonés. Grazias a o quefer de presonas voluntarias, e grazias a presonas sozias que finanzian con a suya cuota a ixas asoziazions. 
agoramenu2
"AgoRA x l'ARAGONÉS" ye, entre atras cosas, una ferramienta que mete o Departamento de Educazión, Cultura y Esporte, dende a Direczión Cheneral de Politica Lingüistica,  "en mans d'as asoziazions, pa avanzar en a sozializazión, con a colaborazión de @s suy@s sozi@s, e también de negozios, insitituzions, asoziazions que ya amanexen en a web, en o mapa http://www.lenguasdearagon.org/agora-por-laragones/#mapa
 
A tuya partizipazión, también particularmén, ye muito importán, ye fázil, e te fa benefizios a tu e a l'aragonés:
agoramenu3
agoracarnet
-> rezibirás o carnet, e podrás fer-lo servir en o rete de colaboradors  http://www.lenguasdearagon.org/agora-por-laragones/#mapa con os benefizios que ufren a las presonas que lo portan.
agoramenu6mapa
-> podrás aczeder a un apredizache no formal d'a lengua aragonesa, a traviés d'as presonas que faigan de "mentors".
agoramenufete
-> si charras aragonés, e te peta, puedes estar "Mentor":  http://www.lenguasdearagon.org/agora-por-laragones/#fetementor  
 
Tiens tota a informazión en a pachina web, e también en a tuya asoziazión.T'asperamos. Un abrazo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario